Contractmanager ICT
-
Provincie
Zuid Holland
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
HBO WO
-
Dienstverband
Detachering
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de SSC-ICT is FlexIntens op zoek naar een Contractmanager ICT voor 32 uur per week.Wij zijn Ons. Wij leveren de beste bedrijfsvoeringsoplossing aan overheidsorganisaties in de regio Zwolle. Door bepaalde operationele taken zoals ICT, Inkoop & Contractmanagement en HR met onze eigen expertise units over te nemen, creëren we meer ruimte voor overheden in de regio Zwolle. Dit doen we voor de gemeenten Zwolle, Kampen, Dalfsen, Westerveld, Zwartewaterland, Ommen en provincie Overijssel. Op die manier kunnen zij zich focussen op een goede dienstverlening richting de samenleving. We hebben onze thuisbasis in het mooie provinciehuis in Zwolle. Een plek waar veel betrokken mensen uit de regio samenkomen en werken. Zwolle is booming, een stad en regio in groei en bloei!
Let op! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Het TeamOns team Inkoop & Contractmanagement is volop in ontwikkeling en blijft groeien. Het team bestaat uit Contract -en Leveranciersmanagers, variërend van junior tot aan senior. Samenwerking en meedenken is voor ons vanzelfsprekendheid. Door onze betrokkenheid bij Gebruikersverenigingen van gemeentelijke applicaties en onze deelname aan de Vakgroep Strategisch Leveranciersmanagement VNG en onze ondersteuning aan overkoepelende provinciale contracten dragen we mee aan een maatschappelijke verantwoordelijkheid om ICT betrouwbaar en beheersbaar aan te schaffen.
Opdracht
Samen met de andere contract- en leveranciersmanagers ben je verantwoordelijk voor de ICT-contracten van Ons en onze partners. In deze functie:
- Beheren en optimaliseren van je (interne)klant- en leveranciersrelaties: Je bent verantwoordelijk voor ‘jouw’ ICT-leveranciers en bespreekt de financiële en contractuele aspecten van de dienstverlening;
- Monitoren en verbeteren van contractprestaties: Je evalueert de effectiviteit en doelmatigheid van contracten, stelt verbeteringen voor en implementeert deze om onze dienstverlening te optimaliseren;
Je werkt veel samen met collega’s van de afdelingen ICT Operations en ICT Regie aan het inrichten van contracten volgens de vastgestelde governance en procedures.
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding:
- In bezit van certificaten in Cats CMen/ofNevi Contractmanagement
- Aantoonbare werkervaring met contractmanagement binnen de ICT-sector
Wensen:
- Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van ICT en/of inkoop
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met GIBIT-contractvoorwaarden
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement op het gebied van ICT binnen een overheidsorganisatie
- Uiterlijk beschikbaar per 3 maart 2025 voor gemiddeld 32 uur per week
Competenties
- Je hebt een scherp analytisch vermogen en neemt graag het initiatief. Je bouwt actief aan relaties binnen en buiten de organisatie en je neemt zelfstandig de leiding in projecten. Je bent een teamspeler. Je ziet kansen waar anderen obstakels zien en bent vaardig in het creëren van draagvlak. Je hebt een hands-on mentaliteit. Je vindt onderhandelen een sport en bent altijd uit op een maximaal resultaat zonder daarmee de relatie onder druk te zetten
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 17-02-2025 om 12:00.
Gewenst aantal uren
32 uur per week.
Procedure en arbeidsvoorwaarden
Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.
Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:
- Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
- Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
- Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
- Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.