Terug naar overzicht

Senior functioneel beheerder Allegro

  • Provincie

    Overijssel

  • Branche

    Lokale overheid

  • Opleidingsniveau

    HBO

  • Dienstverband

    Detachering Interim

  • Plaats

    Grote Kerkhof 1, Deventer

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Voor de Gemeente Deventer is FlexIntens op zoek naar een Senior functioneel beheerder Allegro voor 24 uur per week.

Ben jij een Senior Functioneel Beheerder met ervaring in Allegro? Heb jij de drive om samen met vakafdelingen complexe informatievoorzieningsvraagstukken aan te pakken en projecten te leiden? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!

Gemeente Deventer is op zoek naar een Senior Functioneel Beheerder Allegro die samen met het Budget Adviesbureau Deventer een inhaalslag gaat maken op het gebied van diverse informatievoorzieningsvraagstukken. In deze functie werk je aan projecten en activiteiten die het gebruik van Allegro verbeteren en optimaliseren, zodat de gemeente beter kan inspelen op de groeiende behoefte aan efficiënte en betrouwbare informatievoorziening.

De senior functioneel beheerder gaat het project Management Informatie optuigen vanuit de applicatie Allegro, waaruit dashboards worden ontwikkeld. Er is momenteel geen sprake van Management Informatie en deze ontsluiting binnen Allegro moet ontsloten en ingericht worden. Het eindresultaat van het project is dat de Management Informatie binnen Allegro beschikbaar is voor gebruikers in de gewenste vorm. 

Wat ga je doen?
Als Senior Functioneel Beheerder Allegro ben je de spil tussen de vakafdelingen en de ICT-organisatie. Je zult je bezighouden met de doorontwikkeling van Allegro en het realiseren van de gewenste inhaalslag op het gebied van informatievoorziening. Dit doe je in nauw overleg met het Budget Adviesbureau en andere afdelingen binnen de gemeente Deventer.
Je voert de volgende taken uit:

  • Projectmanagement: Leiden en coördineren van projecten die gericht zijn op het verbeteren van de informatievoorziening binnen de organisatie.
  • Samenwerking: Je werkt nauw samen met de vakafdelingen, de IT-afdeling en externe leveranciers om oplossingen te implementeren en de effectiviteit van Allegro te verhogen.
  • Analyseren en adviseren: Je analyseert de informatiebehoeften van de vakafdelingen, identificeert knelpunten en adviseert over functionele verbeteringen en optimalisaties binnen Allegro.
  • Opleiden en support: Je biedt ondersteuning aan gebruikers en verzorgt trainingen en documentatie om het gebruik van Allegro te optimaliseren.
  • Informatievoorziening verbeteren: Je werkt actief mee aan het creëren van duidelijke rapportages, dashboards en inzichten die de besluitvorming ondersteunen.
  Wat breng je mee?
  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een ICT-gerelateerde richting.
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring als Functioneel Beheerder, een absolute must met software Allegro
  • Kennis van en ervaring met informatieverzorging, budgetbeheer en financiële systemen.
  • Ervaring met projectmanagement en het implementeren van veranderingen binnen een organisatie
  • Ervaring met het werken in een gemeentelijke sector is een pré.
Over jou
  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om verschillende stakeholders te verbinden en te adviseren.
  • Oplossingsgerichte en analytische houding, met oog voor detail en procesverbetering.

Functie eisen

Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:

Eisen:

  1. hbo,- werk en denkniveau, opgedaan door een afgeronde hbo-opleiding of 5 jaar ervaring in het vakgebied ICT
  2. Minimaal 3 jaar ervaring als functioneel beheerder

Wensen:

  1. Minimaal 3 jaar ervaring als functioneel beheerder
  2. Minimaal 1,5 jaar ervaring als functioneel beheerder Allegro
  3. Ervaring met het werken in een gemeentelijke sector is een pre

Competenties

  • Oplossingsgerichte en analytische houding, met oog voor detail en procesverbetering
  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om verschillende stakeholders te verbinden en te adviseren

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 13-02-2025 om 12:00.

Gewenst aantal uren

24 uur per week.

Procedure en arbeidsvoorwaarden

Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.

Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:

  • Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
  • Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
  • Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
  • Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.
NB: het beheersen van de Nederlandse taal is voor elke opdracht vereist.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures