Senior Assetmanager portefeuille Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid
-
Provincie
Utrecht
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
WO
-
Dienstverband
Detachering Interim
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de Gemeente Utrecht is FlexIntens op zoek naar een Senior Assetmanager portefeuille Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid voor 36 uur per week.
Korte beschrijving speelveld
De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zo’n 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen(fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar.
Deze opdracht valt binnen het cluster Ruimtelijke Ontwikkeling & Bereikbaarheid.
Als Senior Assetmanager ben je functioneel verantwoordelijk voor de portefeuilles ruimtelijke ontwikkelingen bereikbaarheid (auto- en fietsparkeren). Vanuit “een tevreden klant in een rendabel en gezond pand” stuur je op klanttevredenheid, rentabiliteit en onderhoud. Samen met je team van assetmanagers treed je op als (gedelegeerd) eigenaar en daarmee ben je het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille. Je behandelt en coördineert hun vragen binnen de gemeente.
Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende portefeuilles in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je, samen met je team van assetmanagers, veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collega’s.
Je taken zijn:
- Je stuurt functioneel het team van vier assetmanagers binnen de portefeuille Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid aan.
- Je bent eindverantwoordelijk voor de onder jouw verantwoordelijkheid vallende portefeuilles op zowel financieel, juridisch en technisch vlak.
- Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor het management met betrekking tot functioneren van de portefeuilles Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid.
- Je vormt samen met de Opgavemanager en de Programmamanager de clustersturing. Je stemt ontwikkelingen binnen de portefeuilles Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid met elkaar af.
Jij bent/hebt:
- Relevante WO-studie afgerond;
- Bij voorkeur heb je werkervaring in een senior positie;
- Je hebt ervaring als Assetmanager bij voorkeur binnen de G4;
- Het is een pre als je ervaring hebt met de portefeuilles Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid;
- Het is een pré als je kennis/ervaring hebt met strategische aankopen
- Ervaring met het opstellen van overeenkomsten en bekend zijn met het Didam-arrest is een vereiste;
- Je hebt affiniteit, enige kennis van technisch beheer;
- Ervaring met het aansturen van een team van assetmanagers is een pré.
- Je hebt een sterke persoonlijkheid, bent communicatief sterk en initiatiefrijk.
Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- Je hebt een wo studie afgerond:
- Heb je minimaal 2 jaar werkervaring als Assetmanager?
- Heb je ervaring met het aansturen van een team van assetmanagers?
Wensen:
- Aantal jaren werkervaring in een vergelijke functie:
- Heb je kennis/ervaring met strategische aankopen?
- Heb je werkervaring binnen een gemeente? (selecteer de grootste optie die voor de kandidaat van toepassing is)
- Omschrijf jouw werkervaring met de portefeuille Ruimte Ontwikkeling en Bereikbaarheid. Wat waren je werkzaamheden/verantwoordelijkheden?
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 21-11-2024 om 12:00.
Gewenst aantal uren
36 uur per week.
Arbeidsvoorwaarden
Het beheersen van de Nederlandse taal is voor elke functie vereist. Arbeidsvoorwaarden worden per opdracht of vacature in overleg besproken. Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van (tijdelijk) personeel binnen toonaangevende organisaties met een maatschappelijk relevant karakter om zowel organisaties als professionals daarbinnen te ontwikkelen. Zo dragen we onder andere bij aan de ontwikkeling van verschillende ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties. Met een gemotiveerd team dat de markt en de mensen kent, streven we continu naar een professionele, maar toch informele dienstverlening die naar volle tevredenheid van alle partijen verloopt. Dit alles doen we vanuit onze kernwaarden kennis, daadkracht en vertrouwen.