Projectondersteuner inkoop Jeugdhulp Haaglanden
-
Provincie
Zuid Holland
-
Branche
Lokale overheid
-
Opleidingsniveau
HBO WO
-
Dienstverband
Detachering
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Voor de Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden is FlexIntens op zoek naar een Projectondersteuner inkoop Jeugdhulp Haaglanden voor 32 tot 36 uur per week.Opdracht
De Regio Haaglanden zit momenteel in de opstartfase van een grootschalig project om te komen tot inkoop / contractering van de Jeugdhulp. De projectorganisatie bestaat uit diverse werkgroepen waarin verschillende specialismen vertegenwoordigd zijn. Deze worden voor een groot gedeelte ingevuld door medewerkers van de negen Regiogemeenten, het Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden en het Programmabureau Jeugdhulp Haaglanden.
Dit project gaat veel coördinatie en structuur vergen. Daarom zijn wij op zoek naar een ervaren Projectondersteuner.
Over de opdracht
De 9 samenwerkende gemeenten in de regio Haaglanden, de aanbieders van jeugdhulp, het Programmabureau jeugdhulp Haaglanden en het SbJH bereiden op dit moment de nieuwe inkoop per 2027 voor. Gemeenten hebben hiertoe de uitgangspunten bestuurlijk vastgesteld. Deze zijn voor een belangrijk deel gebaseerd op het kader van de vastgestelde Regiovisie Jeugdhulp Haaglanden en de doelstellingen uit de Landelijke Hervormingsagenda Jeugd . Dit biedt een nieuwe kans om de gewenste hervorming in de jeugdhulpketen samen in te richten. Voor de vernieuwing van de regionale contracten wordt met ingang van januari 2025 een projectorganisatie ingericht onder leiding van een tweetal projectleiders, Ter ondersteuning van de twee projectleiders zijn wij op zoek naar een ervaren Projectondersteuner
Je belangrijkste taken zijn:
- Het proactief ondersteunen van de projectleiders bij geplande planningsactiviteiten;
- Het proactief ondersteunen bij geplande projectmanagementrapportages (financiële prognoses, risicomanagement, etc.);
- De opzet en het beheren van de projectinformatie (single point of source) en het digitale projectarchief;
- Het proactief ondersteunen van de projectleiders bij geplande planningsactiviteiten;
- Het proactief ondersteunen bij geplande projectmanagementrapportages (financiële prognoses, risicomanagement, etc.);
- Opstellen en bijhouden van een statusoverzicht in een door SBJH gebruikte tooling
- Het bijwerken van actie- en besluitenlijsten en bewaken van de uitvoering;
- Stuurgroepen/werkgroepen etc. opzetten en inplannen i.s.m. de 9 Gemeenten
- Bijeenkomsten (en workshops) organiseren en faciliteren;
- Communicatie over de ontwikkelingen binnen het project, de uitvoering van de project en de impact hiervan voor Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden;
- Stakeholdermanagement: overzicht maken en beheren van relevante counterparts 9 Gemeenten en deze contacten onderhouden;
- Beheer van documenten in SharePoint / Teams;
- Verslaglegging van vergaderingen;
- Organiseren van vergaderruimten;
- Beheer en actualisatie van projectplanningen.
Functie eisen
Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:
Eisen:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner / projectcoördinator / projectassistent binnen een overheidsinstelling
- Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding
Wensen:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als projectondersteuner binnen een regionale uitvoeringsorganisatie
- Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring met het voorbereiden en organiseren van presentaties en bijeenkomsten, duidelijk benoemd in het cv
- Beschikbaar per 3 maart 2025 voor 32-36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusief verlengingen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de MS-office applicaties Outlook, Word, Excel, Teams én Sharepoint. Benoem duidelijk waar deze is opgedaan
Competenties
- Assertief
- Gestructureerd
Inschrijven tot
Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 13-02-2025 om 12:00.
Gewenst aantal uren
32 tot 36 uur per week.
Procedure en arbeidsvoorwaarden
Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van professionals binnen het publieke domein. Zo dragen we onder andere bij aan de invulling van opdrachten voor ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties.
Zien we op basis van jouw ingestuurde CV een match, dan ziet de procedure er als volgt uit:
- Voorafgaand aan het voorstellen, maken we afspraken over het tarief, gericht op de specifieke opdracht.
- Kan een opdracht niet ingevuld worden als zelfstandig professional of gaat jouw voorkeur uit naar detachering (loondienst)? Onze dienstverlening voorziet ook daarin, waarbij we de beloningsstructuur van de opdrachtgever hanteren middels de inlenersbeloning.
- Na overeenstemming te hebben bereikt in de financiële voorwaarden, stellen wij jouw profiel op in het format voor de betreffende opdrachtgever. We vragen van jou een verduidelijk op de wijze van voldoen aan de gestelde eisen en wensen, om de match zo duidelijk mogelijk te maken. Ook een motivatiebrief om jouw drijfveren en toegevoegde waarde aan het licht te brengen, wordt gevraagd. Hierin treden wij op als sparringpartner.
- Wij verzorgen het voorstel en informeren je zo snel mogelijk over de voortgang hiervan.