Terug naar overzicht

Allround medewerker Burgerzaken

  • Provincie

    Gelderland

  • Branche

    Lokale overheid

  • Opleidingsniveau

    HBO MBO

  • Dienstverband

    Detachering Interim

  • Plaats

    Marktplein 1, Apeldoorn

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Voor de Gemeente Apeldoorn is FlexIntens op zoek naar een Allround medewerker Burgerzaken voor 32 uur per week.

Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel! Ben jij die betrouwbare, secure collega en stel jij een inwoner echt op zijn/haar gemak en adem je dienstverlening, dan ben je bij ons aan het juiste adres!     Deze uitvraag is uitgesloten voor ZZP'ers. Het betreft namelijk een reguliere functie. 

Verantwoordelijken

Als allround medewerker Burgerzaken voer je de volgende taken uit:

  • Aanvragen/uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen;
  • Verstrekken reisdocument vluchteling
  • verstrekken van uittreksels uit de BRP;
  • Aanvragen van verklaringen omtrent het gedrag;
  • Verwerken van aangifte van verhuizingen en emigraties;
  • Omwisseling buitenlands rijbewijs;
  • Beoordelen garantstelling.

Functie eisen

Onze opdrachtgever heeft eisen en wensen geformuleerd. Aan alle eisen moet worden voldaan om in aanmerking te komen voor deze functie. Voor deze functie zijn de volgende eisen en wensen geformuleerd:

Eisen:

  1. De kandidaat heeft minimaal twee jaar recente werkervaring* in het uitvoeren van alle beschreven taken en producten onder het kopje ‘Verantwoordelijkheden’ binnen de afdeling Burgerzaken, bij een gemeente met minimaal 100.000 inwoners.
  2. De kandidaat is alle werkdagen in de week beschikbaar van 8.15 uur tot 17.00 uur en op donderdagavond tot 19.30 uur
  3. De kandidaat heeft geen vakantie tot 1-8-2025 en is in de periode 1-2-2025 tot 1-8-2025 dus volledig beschikbaar

Wensen:

  1. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de afdeling Burgerzaken met het uitvoeren van de beschreven taken en balieproducten onder het kopje 'Verantwoordelijkheden'
  2. De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken

Competenties

  • Secuur en betrouwbaar
  • Communicatief vaardig
  • Representatief
  • Dienstverlenend

Inschrijven tot

Reageren op deze opdracht kan uitsluitend t/m 13-01-2025 om 9:00.

Gewenst aantal uren

32 uur per week.

Arbeidsvoorwaarden

Het beheersen van de Nederlandse taal is voor elke functie vereist. Arbeidsvoorwaarden worden per opdracht of vacature in overleg besproken. Als intermediair staat FlexIntens voor het zorgvuldig bemiddelen van (tijdelijk) personeel binnen toonaangevende organisaties met een maatschappelijk relevant karakter om zowel organisaties als professionals daarbinnen te ontwikkelen. Zo dragen we onder andere bij aan de ontwikkeling van verschillende ministeries, uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten en zorgorganisaties. Met een gemotiveerd team dat de markt en de mensen kent, streven we continu naar een professionele, maar toch informele dienstverlening die naar volle tevredenheid van alle partijen verloopt. Dit alles doen we vanuit onze kernwaarden kennis, daadkracht en vertrouwen.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures